12.4 C
Brno
Sobota, 27 dubna, 2024
DomůRady a NávodyJak používat reklamní předměty online

Jak používat reklamní předměty online

Date:

Nenechte si ujít

Čím vás možná překvapí tradiční likér Jägermeister

Padesát pět milionů panáků. Tolik vypili Češi v loňském roce...

Jak fotit s Vivo X100 Pro: Tipy a triky pro úžasné fotografie

Mobilní telefony se staly nedílnou součástí našich životů a...

Co jsou kanabinoidy a jak fungují?

Kanabinoidy představují látky, o kterých se stále častěji hovoří...

DOBRÝ ZAMĚSTNAVATEL SI SVÝCH LIDÍ VÁŽÍ

Priority při hledání práce se v dnešní době značně mění....

„Když o zaměstnance nepečujete, uteče vám“ říká personální šéf PENNY Michal Batelka

Jako vedoucí personálního oddělení diskontního řetězce PENNY odpovídá za...
- Komerční sdělení -časopis

Nástup digitalizace proměnil také svět reklamy. Klasické propagační předměty ve své fyzické podobě přesto nevymizely. Jak tyto dva světy účinně propojit?

V čem spočívají výhody spojení promo předmětů a online reklamy

Stávající společnosti obvykle vyčleňují 5 až 10 % veškerých svých příjmů na marketing. V popředí přitom dnes stojí často ten digitální. Používání propagačních předmětů ve fyzické podobě v návaznosti na online reklamu však přináší hned několik důležitých výhod.

V případě začlenění promo produktů do online reklamy je výrazně snazší následně po zákaznících v duchu mechanismu reciprocity za onen dárek naopak něco požadovat. Své propagační předměty online navíc můžete lépe zacílit a také je využít k rozšiřování cílového publika na různých kanálech.

Propagační produkty lze dále použít jako tzv. lead magnet. To je situace, kdy svým zákazníkům něco dáte výměnou za údaje, které vám pomohou jim účinněji prodat to, co potřebujete. Nejčastěji se tak rozdávání dárků realizuje za registraci do mailing listu.

Mimo to představují přímo ideální kanál pro distribuci promo předmětů v současnosti velmi rozšířené sociální sítě. Ty jsou perfektní hlavně pro pořádání soutěží. A výhra přitom jednoznačně může být opatřena i logem. Je-li její design a účel v souladu s přáními a potřebami cílového publika, jednoznačně o ni budou vaši zákazníci stát.

Jak pracovat s propagačními předměty online

Prostřednictvím sociálních sítí můžete také ukázat, jak už se vaše reklamní produkty používají. Těmito nositeli sdělení se mohou stát vaši vlastní zaměstnanci, ale také přímo ambasadoři značky z řad známých tváří. A ti mohou potom pochopitelně sdělení dále rozšířit i skrze své vlastní profily na sociálních sítích.

Vizuálně přitažlivé prvky budou nakonec ochotně sdílet i samotní uživatelé. A pozor, obecně lze říci, že současnou normou se stává udržitelnost. Digitálně uvědomělé publikum se tak často přirozeně zajímá o ekologii, což byste v tomto ohledu měli stejně tak akcentovat.

Rovněž můžete vytvořit jakési přirozené přemostění z online světa do offline sféry. Například zboží opatřené QR kódem může uživatele nasměrovat na digitální platformu. Možností je zkrátka nepřeberné množství, jak vás přesvědčí i značka UniMark, která je renomovaným odborníkem právě na reklamní předměty.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek